Retro jak má být Clubman Racer V7

Retro jak má být Clubman Racer V7

Máme pro Vás další ze skvostů vystavených na Milánské EICMA 2009 a to Moto Guzzi V7 Clubman Racer. Italové jsou mistři co se týče designu a stylu. V7 Clubman je toho jasným důkazem.

Moto Guzzi V7 Clubman Racer

Máme pro Vás další ze skvostů vystavených na Milánské EICMě 2009 a to V7 Clubman Racer.

Italové jsou mistři co se týče designu a stylu. V7 Clubman je toho jasným důkazem. Je již třetím modelem v retro řadě s názvem V7.

Odvaha se kterou se letos pustili vývojáři z  Mandella se musí ocenit. V době, kdy většina značek redukuje počty nových modelů a snaží se co nevíce šetřit a nepouští se do odvážných projektů, vyjela letos Moto Guzzi hned se čtyřmi. Po V12 LM a V12 Strada a V12X, je tu krásné retro V7 Clubman Racer.

Motocykl připomíná spíše customovou úpravu, než sériový stroj. Ale o to je celý koncept zajímavější a pikantnější. Na co se zaměříte tam najdete nějakou libůstku. Třeba nádherná chromovaná nádrž s koženým pásem a víčkem nádrže vypiplaným k dokonalosti. Vystouplé hliníkové firemní logo, jak jinak než s orlem, už jen doplňují dokonalý vzhled dílů. Přední štítek připomínající kapotky z legendárních 850 Le Mans z konce 70tých let.

Zadní krovka s tabulkou na startovní číslo a jednomístné sedlo, prostě paráda. Podsedadlové boční kastlíky z kartáčovaného hliníku to vše obklopeno červeným rámem s červenou kyvkou, nádhera! A aby těch libůstek nebylo málo, o zadní odpružení se stará dvojice plně nastavitelných tlumiču Bitubo s expanzními nádobkami. Dvoubarevná drátěná kola, obuta do pneumatik Pirelli Sport Demon, vzadu v rozměru 140/70/17.

Brzdy bohužel beze změn. Vpředu jeden plovoucí kotouč o průměru 320 mm a čtyřpístkovým třmenem, samozřejmě jak jinak než od firmy Brembo. Vzadu jeden pevný kotouč o průměru 260 mm a dvoupístkovým třmenem.

Motor klasický Guzzí dvouválec do V s obsahem 744 ccm a tím pádem jen 49 koní při 6800 otáčkách. Snad jen výfuková soustava s omotanými koleny od renomovaného italského výrobce Arrow, by mohla přidat nějakou tu kobylku.

Ale výkon není to důležité na čem by Clubman stavěl své přednosti. Tím je vzhled a technické detaily připomínající dobu nádherných klasických motocyklů 60 a 70 tých let.

Dobu rytířů silnic, kdy jízda na silném motocyklu s orlem na nádrži byla výsadou jezdců zvučných jmen jako byl Omobono Tenni, Duilio Agostini, Keith Campell, Stanley Woods, Bill Lomas.

Jirka Riant


Fotogalerie k článku

Zadni krovka se startovním číslem
Občas byl problém si ji vyfotit :-)
Občas i problém to vysvětlit ženě že sem fotil V7
Propracované detaily jedna báseň
Moto Guzzi V7 Clubman Racer
Červené středy a drátěná kola
Zrcátka v koncích řidítek
Přístrojovka jen s jedním budíkem
Přístrojovka jen s jedním budíkem
Nápisy  na nádrži jak za starých časů
Boční kastlíky z hliníku
A ještě jednou ta krásná nádrž
Přední kolo černo červené
Moto Guzzi V7 Clubman Racer
Moto Guzzi V7 Clubman Racer
Moto Guzzi V7 Clubman Racer
Moto Guzzi V7 Clubman Racer
Moto Guzzi V7 Clubman Racer


Komentáře

Napsat komentář

* Titulek:

* Vaše jméno:

* Komentář:

Captcha
* Opište kód z obrázku: